klirr, pluring, stålar och andra inkomster.

eventuellt har jag ett sånt där uppskattat extrajobb nu är snart strax (och alla andra synonymer som kan tänkas passa till om en stund). det är ett produktfotojobb och jag kan inte vara mer pepp. dessutom var det av en sån kul slump. det här med från mun till mun. att saker och ting sprider sig. och jag gillar att det handlar om mig, det betyder att jag är duktig. hur som helst så var det en dag här förra veckan som jag hade ett missat nummer på min telefon. när jag kollade upp numret på eniro var det någon från upplandsväsby som hade ringt. fel nummer tänkte jag. men så igår ringde det igen, och jag hann svara denna gång. och det visade sig vara, som jag skrev tidigare, en eventuellt kommande kund till mig. som ville att jag skulle fota glaskonst. är det inte spännande så säg? hur som helst skulle jag kolla runt lite om jag kunde få tag på någon billig studio att hyra. och idag, (märk väl min effektivitet, han ringde igår) så fick jag ett ja om just en studio jag får låna. gratis! hah, billigare kunde det väl knappast bli. så nu är det bara att invänta att killen ska ringa igen så kan vi bestämma mer. dessutom ville han kanske ha en websida/webshop också. får se om jag pallar detta med shop alltså. det var så krångligt sist. men en websida kan ju inte vara allt för svårt att fixa. med lite produktinfo och sådana saker. wei, jag gillar när småsakerna händer runt om mig. när jag har att göra även de dagar jag inte är på skolan. veckorna går så mycket snabbare då. och helgerna känns goare. dessutom är ju lite extra klirr i kassan alltid välkommet.

luv lalu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback