ny design



ny design. även om jag hade en som passade in bra på hösten med både färg och känsla hade jag lust för en ny. för även om hösten är vacker i alla dess skarpa varma färger är hösten för mig även en tid för förändring. jag har alltid tyckt om att ändra, förnya och framför allt fixa under hösten. just nu ändrar jag mig själv, mina vanor, mitt hem och även min bloggdesign. små förändringar räcker för min del, just nu räcker det. jag vill hinna njuta av mitt liv jag har, då är det dumt att ständigt förändra. även om jag stressar runt och får mycket gjort måste jag hinna med att stanna upp ibland, och se vad som har hänt, vad som blivit klart, vad som har ändrats. inte bara längta bort utan även njuta av att jag faktiskt trivs i nuet.

ciao dolls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback