point break

innan jobbet idag passade vi på att se en hedelrig gammal rulle. filmen var point break och känslan gets me every time. jag blir varje gång påmind om varför jag helst vill ner ill aussie. givetvis för miljöombyte, för att se nya saker och upptäcka mer i världen. men mest av allt är det för kulturen. go surfkultur är what i need. glida nedför en stor gata på en longboard, eller faktiskt försöka lära mig att inte vara skräckslagen inför havet. att bege mig ut dit. hur som helst. en gammal 90-tals film är en bra start på dagen. det brukar vara svårt för mig att välja film. ofta blir det någon jag tidigare sett. även denna gång. skillnaden nu var att idag var jag verkligen sugen på denna och ingen annan. skönt att ha det så självklart ibland. nu är det strax dags att åka till jobbet. jag är väldigt kluven vad gällande det. sitta hemma med bobby en dag och mysa och se på film, eller jobba 3,5 timmar för att tjäna ihop till de ynka timmarna det blir denna månad? kanske bäst att jobba. dessutom är det back in my old class som jag var så länge i nyss. ganska mysigt. för faktum är att jag saknar dom endel. en apelsin som matsäck och sen iväg till work. kanske, kanske om några månader eller så drar vi två iväg. jobbar järnet för att sen uppleva lite eget kulturbyte. lite eget point break mitt i vardagen. i would love it, i sure would.


ciao doves

luv lala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback