tunna väggar 2

torsdag. klockan är 23.31 när mitt härliga grannpar drar igång. idag är det han som låter mest. kanske en ny aktivitet idag? whiskeyrösten hörs lite då och då också. vafan? dom kan inte vara medvetna om våra tunna väggar? eller så vet dom inte vilka gälla röster de faktiskt har? eller kanske inte att deras secret lovenest ligger vägg i vägg med mitt sovrum? suck. ännu en natt utan sömn kan jag tro. och så undrar jag varför jag inte är utvilad, varför jag sover dåligt? suck. kanske går jag upp och klagar till min sovande mamma. kanske inte. det kommer bli en tung dag imorgon. igen.

Kommentarer
Postat av: robi

cheer up, det är snart helg, utvilande helg.
och jag längtar efter dig lite mer än vanligt, förmodligen för att vi för första gången på länge inte ses direkt på fredag eller tom. torsdag natt.

komhit komhit komhit :)

2007-11-23 @ 01:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback