torsdag fast utan ärtsoppa

ååh, världens underbaraste jobbdag idag! det har varit så himla roligt. har mest skrattat hela dagen (parallellt med att jag gjort ett bra jobb, givetvis ^^). jag har stått och packat en massa stora kartonger smäckfulla med saker samtidigt som jag lyssnat på två norska gutter som sjungit med till diverse olika nationalsånger samt pratat svenska helatiden i min närvaro. riktigt roligt. allt låter så väldigt fjolligt när ovana försöker med svenska. undra om vi låter så? lite fjolliga när vi pratar? hur som helst. en riktigt bra dag och jag har varit på underbart humör.

nu strax ska jag packa inför hemfärden imorgon. det är endel som ska med. lite saker som inte ritkigt fått plats så bra här, fast förvånansvärt lite mot vad jag trodde. vi är bra på att stuva. jaja. sen ska jag fixa lite bilskivor. helst bara en massa glatt så jag håller mig pigg och vaken hela vägen hem. förhoppningsvis gör jag det, så jag kan somna relativt tidigt på fredagskvällen. för lördagen är upp tidigt och iväg till bronx var det tänkt. fika på fika på fika blir det nog. men jag gillart. för det första kan jag inte få nog med te, och för det andra (och viktigaste) kan jag inte få nog av goda vänner. så så får det bli.

nu hoppas jag bara att vädret håller sig bra på vägen hem imon. och att jag, vi, är på bra humör. peppar inför en fin jobbdag så blir det förmodligen en fin resterande dag. jag ska jobba för det. helt klart.

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback