troet

j a g   ä r   t r ö t t.
f a s l i g t   t r ö t t . .

6 - 18 idag. härliga tider. nu vet man att man lever.
just nu har jag lust att ligga hemma ett tar dagar. börjar bli sjuk och känner inte alls för att jobba imon och sen besöka någon bank och försöka fatta vad dom säger. men vi får se. kanske grejar det sig. kanske inte. hur som helst skulle jag vilja bli författare. tänk att skriva en sån häftig bok. och jag som har så mycket tankar, något borde jag ju kunna knåpa ihop? jag ska fundera över det. helt klart. men inte ikväll. ikväll ska jag bara borsta tänderna och göra max en sudoku, sen sova. sova djupt. nite

kärlek,
lala


Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Du hjärtat,
ta hand om dig!
Det finns en sån där smart och vacker devis som säger "Lev livet nu det går aldrig i repis" Det är klokord som man faktiskt behöver leva efter. Så var rädd om dig
kram Mami

2008-04-17 @ 10:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback