wedne..thursday

idag är jag betydligt mindre trött. då jag somnade runt kvart över nio igår och dessutom sov ca 1,5 timme direkt när jag kom hem så kände jag mig ganska pigg och utvilad under dagen (världens längsta mening. puh, andas). sen blev vi tillfrågade om övertid idag, men vi sa faktiskt icke till det denna gång. skulle ju till banken, som vi skjutit upp hela veckan. och det var ganska skönt att sluta tidigt och komma ut i solen. vi gick till banken och fixade det ganska fort. sen gick vi på något som egentligen var tänkt att bli en tur, men vi landade på ett berg och bestämde oss för att slå läger där istället för att fortsätta. vi såg ut över hela sandefjord och solen gick ner. typ hah, jättemysigt. och mitt i allt kommer helt random något som jag kan likna med kulturskolans orkester spatserande i kvarteret nedanför berget. jättefestligt och vi tog lite bilder med mitt uberobjektiv. så det kommer förmodligen upp några bilder här imorgon när jag har tid att lägga in. hur som helst, en jättego bra dag, och nu har jag precis fått lite käk serverat och det var ruskigt gott. jag är helnöjd med dagen. nu ska mitt hår få torka, sen är det dags att sova tidigt igen, så kanske morgondagen blir lika bra som denna. och det är helg redan, damn, jag var helt säker på att det var onsdag idag, sen fick jag veta att det var torsdag. hah älskar såna dagar. vi ska förresten jobba söndag. inte jättelänge, men 8-16 i allafall. men då blir det bra pengar. riktigt bra. wiwi. dags att göra något nyttigt. eller något annat än sitta vid datorn i allafall. jag tänker avsluta med lite uppmaningar.


mamma, skriv mer blogg. jag behöver något att läsa också ju!

emma, skaffa skype, och det fort.

pappa, köp dom där jag sa till decco, han behöver godis!

lillan, kom och hälsa på snarast. sandefjord är fint på våren.

alla andra som jag inte hade någon direkt uppmaning till just nu:

ta hand om er och om varandra!


kärlek,

lala



Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

och jag som har problem med att ens hinna läsa din. Hur ska jag hinna skriva i min då? :)

2008-04-24 @ 16:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback