hem ljuva hem

äntligen. jag har haft två fina veckor i spanien med robert och familj. två veckor med massa sol och bad. två veckor med utflykter och god mat. extrem värme. shopping. och nu är jag slut. nu var det skönt att komma hem till regn. regniga underbara sverige. ska inte skriva mer idag. behöver sova tidigt och ladda batterierna lite. kanske hänga med katten en stund och se på film med pappa. sen ska jag krypa ihop och sova. imorgon bär det av mot norge för sista gången på ett tag. jag flyttar hem till sverige igen nu. norge får räcka för denna gång.

kärlek,
lala

Kommentarer
Postat av: biljana

vilken fin header du har =)

Postat av: emma

åh flyttar du hem nu ewe! va bra! då kanske vi hinner ses oftare :) om det nu är karlskoga du flyttar till vill säga...

kraaam

2008-08-09 @ 23:35:08
Postat av: Mamma Anna

Du är så varmt välkommen tillbaka till Sverige.

kram Mami

2008-08-10 @ 08:58:04
Postat av: LOVISA.

svärje svärje! <3

2008-08-11 @ 19:42:49
URL: http://walkmyshoes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback