höstdesign och projekt

ny och höstmysig design. om det nu av en händelse skulle vara någon som missade det så tänkte jag i allafall tala om att jag idag hittade perfekta teckensnittet (har faktiskt ansträngt mig och letat runt som en galning efter det jag var ute efter. men sen till slut fann jag det här, som inte var min tanke från början men som var ännu bättre. wawa, älskar sånt)

förresten, jag har kommit fram till en stor ändrig på en av mina projekt. känns riktigt bra nu. och det undnerltätade även för mina andra projekt. åh. jag längtar. nu måste jag bara se till att få tummen ur och dra igång det hela!

nu ska jag och lillan iväg till hennes vän och se på dålig skräck. yesyes

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

tycker den är snygg!

2008-08-26 @ 08:59:49
Postat av: Kajsa

Jattefint ju! Jag vill ocksa kunna gora sant dar.. Du far lara mej nagongang.



Allt bra annars?



Krams!

Postat av: Anonym

Vad är det för text då? =)

2008-08-26 @ 16:42:20
Postat av: Anonym

Vad är det för typsnitt?

2008-08-28 @ 12:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback