lovelydays

gårdagen var riktigt bra. jag tycker om att träffa vänner som gör mig glad, men som samtidigt kan vara där i alla situationer. hur som helst gick vi en fetlångpromenad genom örebro på kvällen och så snackade vi en massa strunt. sånt som behövs. sen att det kan variera med att prata strunt och bli djupare än havet är bara något jag gillar skarpt. och vänner är jag så tacksam över att jag har. sån tur som har hittat underbara vänner att träffas med. helt klart helnöjd, men jag måste göra något åt min dygnsrytm. för den är långt ifrån vad den borde vara. somnar sällan innan halv 4 och vaknar därefter alldeles för sent. det blir prio ett, att vända rätt dygnet. sen kanske jag tar tag i livet igen, hah. nu har jag hur som helst fått spanienbilder från robert. så de ska läggas in och hamnar såsmåningom här. jag vill bara ta med alla jag känner dit, för det var så fasligt fint.

idag har jag bara grejsat. plockat ordning och sorterat bort. börjar bli bättre och bättre med plats på rummet och gammal skit försvinner. precis vad jag behövt, ett storröj. och eftermiddagen fick bli med bästa kusin ingrid (jag har nämligen bara bästa kusiner, himla skönt faktiskt.) vi har bara pratat en massa och suttit ute i solen som faktiskt dök upp här på eftermiddagen. sötast hundar även fast dom snorkar och grymtar. en härlig dag helt enkelt. och nu tänkte jag ta det lugnt en stund. mest på grund av att mitt rum är för varmt att arbeta i på eftermiddagen. istället ska jag ägna mig åt stillasittande sysslor såsom spanienkort. kanske även hinner göra en överraskning som jag planerat att göra. jag hoppas det. jag gillar att göra människor glada.

kärlek till alla
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback