monday

åååh. idag har jag shoppat sönder ihop med emma. så himla kul och jag blev så nöjd. givetvis var det inte planen. tänkte åka till ikea och köpa en ny matta. MAX. sen även ta en fika i bronx. men det slutade med en hel säck nya plagg. underbart. jag får visa här någondag snart. när jag fått ordning på alla mina prylar så jag kan börja känna lugn och ro igen. då kanske kameran åker fram igen. sen kommer även spanienbilder. lite segt med dom. men just nu befinner de sig i nora på en hårddisk där. så det tar några dagar till. sen så. åh. jag är jättenöjd. och idag har jag kommit en bit med ordningställande av mina saker. så det känns riktigt bra faktiskt. hela dagen bara flög iväg även fast jag vaknade så tidigt som jag gjorde. det är såna dagar som är fina att ha mitt i allt detta. imorgon ska jag fixa iordning en mysfilmhörna på rummet och se på läskig film ihop med lillasyster.

kärlek,
lala

Kommentarer
Postat av: Jessica

ja ok, jag kan förstå att det blir lite "för mkt" att vara med varandra hela tiden..speciellt på jobbet & sen efter jobbet..Jag vet inte om det är fel av mig, men jag hoppas iaf att ni blir tillsammans igen, ni är ju så söta ihop :) Det känns väldigt naturligt att ni två ska vara tillsammans! Men jag hoppas iaf det löser sig, vare sig ni inte blir tillsammans eller inte :) eller det kommer lösa sig :)



Jodå vi har det bra i nora, känns mkt bättre nu när jag börjat jobba & skaffat mig lite vänner..Var ju så tomt innan..Sen har vi börjat prata om att skaffa hund igen..Men jag vet inte, magnus vill så gärna..Så vi får se :)

Hur känns det att vara tillbaka i kga då? :)

puss & kram ^^

Postat av: betty

kom och shoppa med miiiig!!!

2008-08-19 @ 13:35:34
URL: http://imea.blogg.se/
Postat av: tuldan

Neej usch vågar inte ens kolla på den klarar inte av att se sånt får panik o vill bara döda dom jävla idioterna...

Men va är de jag läser, har det tagit slut mellan er? Blev de för mycket i norge eller hur är de?

2008-08-19 @ 22:25:25
URL: http://matuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback