muviz

måste bara berätta förresten. under senaste veckan (frånsett från två utav dem, dem kanske införskaffades för två veckorsen) har jag köpt inget mindre än 11 filmer! alldels underbart och min filmhylla blir ruskigt bortskämd. nytillskotten blev

- into the wild (får se om jag ens pallar se den, ska tydligen vara gråtig)
- rec (enda läskiga filmen i min ägo, men det var ganska grym och dessutom inte amerikansk läskig så jag gillar den faktiskt)
- forrest gump (ganska mycket klassiker, och måste finnas i hyllan. accenten på killen är bara underbar)
- gökboet (inte sett men tydligen hör även den till något en filmälskare måste se och helst äga)
- jurassic park (gah. klassiker. äkta fina effekter och inte minst LEVANDE DINOSAURIER! WAH)
- love actually (underbar kärleksfilm när den är som bäst)
- the pianist (han är så snygg och den är så bra?)
- blackbook (hon är så snygg och den är så bra?)
- king kong (bara för jack blacks skull. och för att hon är snygg, också? och för att kingkong är en häftig apa med guldhjärta. eller så?)
- illusionist (älskar filmer som byter vändning hela tiden, när man minst anar)
- magnus betner - ingenting (eller heter den förresten inget?) är heligt (magnus, thats all i need to say)


ååååh. min hylla är ganska imponerande. även om den är långt ifrån mammas kungliga vhs-samling. men snart så. jag jobbar stenhårt på att gå om henne. och robert !

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

hahaha dream on :)

2008-08-23 @ 00:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback