the b-day

mimmi fyllde år mitt under resan. då får man välja var det ska ätas mat under kvällen. kinan i byn vi bodde var given. och det var hur gott som helst. jag la upp en bild på mig i klänning här för några dagarsen. den hade jag på mig då vi skulle äta. mitt sämsta klädval någonsin. hur ska man kunna äta så mycket god kinamat som man blir serverad i en klänning som är tight som ett korvskinn? suck. dåligt planerat evelina. dåligt. hur som helst var det är jättemysig kväll och maten var sådär god som bara kinamat kan vara. OCH givetvis fick jag välja bananasplit till efterrätt. tror jag åt det vid nästan varje glass eller efterrättstillfälle. well, its my favourite. och gissar att jag är en fegis som kör på säkert kort hela tiden. hur som helst igen. bra kväll va.




Kommentarer
Postat av: Anonym

det är utan tvekan en av de finaste bilderna på dig.

och du såg lika dan ut påväg tillbaka, trots all kinamat som vi alla tryckte i oss. det kan du lita på.

2008-09-09 @ 01:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback