dagens

detta skulle bli dagens todo. fast istället får det bli dagens veckolista över todogrejer. hängde alla med? bra.

söndag
- stan i kga med lillan i hopp om att finna sista två julklapparna. kanske tre iofs, ja. tre blir det nog.
- eventuellt följa med till teatris och dricka glögg på kvällen, annars kanske ta en promme eller så med lillan.

måndag
- helst örebro, om jag inte lyckas tjata med mig syster dit imrgon. skulle behöva en sväng förbi ikea tror jag bestämt.

tisdag
- berggrens på kvällen med massa god mat och härligt umgänge.

onsdag
- julafton och allt vad det innebär.

torsdag
- stockholm ihop med lillan och fira jul hos mamma och anders.
- spela wii

fredag
- kanske lite häng med ejspejs en stund. annars mer wii

lördag
- hem från sthlm

ganska snabb vecka det här kommer bli. massvis att göra, och veckan efter blir ungefär likadan tror jag. härligt (:

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback