intervju

okej, det låter nog bättre än vad det är. men ska till ett bemanningsföretag på intervju idag, och förhoppningsvis får jag serveringsutbildning av dem så jag kan börja jobba på lite julbord och andra ställen som behöver servitörer, servitöser? jaja. hur som helst. det kan nog bli bra. fast kvinnan jag ska träffa ska visst vara huvudperson för barnehagar, men jag vet inte. hoppas jag kan få jobba på restauranger och så istället. vet inte om jag har lust med barnehage längre faktiskt. men jaja, vi får väl se.

annars hoppas jag på att kinon ska höra av sig till mig angående jobb där. jag hoppas verkligen. det skulle vara roligt. dessutom sjukt nära hem. perfekt. annars kanske något av alla ställen jag gått in till eller mailat till. hur svårt ska det  vara att fixa ett jobb egentligen? kanske får ett via lite kontakter här snart i allafall. jag hoppas även där. just nu är jag nog glad vad jag än kan få om jag ska vara ärligt. jag börjar bli lite rastlös av att inte ha något jobb att gå till varje dag. men jag är inte alls sugen på lager längre. faktiskt. men ah, måste styra upp detta. men hur som helst, intervju idag i allafall. det känns ju bra. hoppas jag hittar dit bara.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Lycka till!

2008-12-01 @ 12:38:44
Postat av: lovisalovisalovisa

servitriser? (eller serviser. om man vill vara rolig)

2008-12-03 @ 11:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback