its all empty

idag är dagen då allt startar om gällande min kära och trogna dator. den dog ju häromveckan. och idag har pappas kompis hjälpt mig laga den. det tråkiga är bara att allt jag hade på den försvann. men samtidigt som det känns lite jobbigt att inte ha tillgång till alla bilder och musik känns det lite som en nystart. har ju det mesta sparat på en extern hårddisk sedan innan. så nu har jag istället jättemycket plats och chans att starta om det här. det jobbigaste av allt är nog att mina favriter är borta. alla mina bloggfavoriter som jag inte kan adressen till då jag bara hade dem som länkar, det känns lite tungt haha. men hittar väl tillbaks till de bästa på ett eller annat vis i guess.

hur som helst känns det skapligt bra att det blev så. annars har det inte hänt mycket idag. jag och lillan har letat efter de sista julklapparna. tagit en promenad. druckit glögg och te. det är väl i stort sett det som skett faktiskt. har slagit in alla klappar också. skönt att vara klar. bara tre dagar kvar till the evening nu. jag är förväntansfull as always. som ett barn. det kommer alltid vara lika kul med julfirande tror jag. är ju lite utav en sån traditionell tjej va.

är lite saknig idag dock. har ju flyttat ut helt från underbara TG29 nu. trots att det var trångt och jävligt. och trots att jag bodde ensam tjej bland massa karliga karlar kommer jag till viss del sakna det. många fina stunder som man nog bara kan känna av om man väl bor där. fast kommer säkert hänga där endel ändå, känner det på mig. svårt att hålla mig borta från alla där. lovely men.

jaja, dags att sova nu tror jag. håller mer eller mindre på att hosta upp lungorna. känns sådär kanske. får fixa lite hostmedicin och lite schysst hudkräm på apo imorgon. sen har jag ett till ärende. spännande. samt att hinna träffa två favoritkvinnor. kanske att ena får bli på tisdag istället. hatar att stressa när det kommer till favoriter. dom vill jag ha god tid på mig att träffa. yeye. anyway, dags att sova alltså.


kärlek

lala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback