monday

åh! jag har redan hunnit så mycket idag. känns otroligt skönt. vaknade lagom tidigt. låg och läste en stund, sen ringde jag ett samtal. somnade om en timme eller så, för att sen gå upp och verkligen starta dagen. skrivit två brev, skissat upp en bild och hittat snygga teckensnitt. jojo. det är kanon. snart ska jag ta en promenad fram till stan för att möta upp med bubba och sen gå hem till henne på lite hangout och skvaller, var det tänkt. på vägen vill jag förbi en brevlåda, apoteket, någon butik för att hitta sista klappen till pappa och sen hem till bubbs. skönt att inte ha bil nu på några dagar, då finns inget annat alternativ än att gå. och vädret är underbart. bara strålande sol och sånt som jag gillar. perfect. i tell you perfect. idag är det dan före dan före dopparedan. inte helt illa, jag läntar och som sagt är jag lika spänd som vanligt. åh, jul är lite utav en favorit för mig.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback