okej.

jag är brunhårig igen. shit, det blev en stor förändring. men tror jag gillar det ändå. håret gillar det garanterat. behöver vila lite. men blir blond igen sen, när jag orkar. trivdes ändå i det. men nu vill jag vara ljusbrun ett tag. lite skönt på vintern. jag tycker om det. ser ut som framsidan på en bok när jag har min mössa på mig. alltid något.

hur som helst. dagarna som gått har varit händelserika därför har jag inte uppdaterat något alls. varit en sväng till stockholm och hälsat på mamma och anders. hur mysigt som helst. sen har jag ju även firat julafton hemma. fick en massa fina paket och hoppas innerligt att mina blev uppskattade. jaja. sen har jag egentligen inte gjort så mycket mer. varit hemma, tagit det lugnt, försökt bli frisk (hittills utan att lyckas så bra) saknat och längtat efter oslo. det är sjukt att jag bara längtar massvis! skönt att vara hemma, men så otroligt bra att jag trivs så bra där. hua. verkligen.

resten av veckan innan jag far tillbaks kommer mest handla om packning. att packa så smidigt som möjligt för att få med så mycket som möjligt är min tanke. hoppas det går att genomföra någorlunda smärtfritt. annars ska jag försöka träffa alla människor jag tycker om en heldel. hängt massa med familjen nu ett par dagar. det är varit väldigt fint. men ska försöka hinna med en och annan vän också. hoppas det går att matcha in några bra sådär. jaja. nu ska jag försöka mig på det norska språket och det krångliga ligningskontoret för att beställa nytt skattekort inför kommande år. jajjemän.

saknar förövrigt inte bara oslo, utan de fina människorna i staden också.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mathilda

"ser ut som framsidan på en bok när jag har min mössa på mig"

Haha vilken rolig beskrivning! Jätte fint. :)

2008-12-28 @ 19:16:18
Postat av: Mamma Anna

Det var verkligen jättemysigt att ha dig här!

Ha det så bäst i Oslo och vi ses och hörs.

Kram Mami

2008-12-28 @ 19:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback