friday im in love

idag är dagen. jag har bara gosat mig igenom hela dan. solat. tagit en promenad. hälsat på pappa och deco. tagit en onödigt lång dusch. packat lite. kollat på tv. ätit frukost och lite lunch. och kladdkaka. och datat endel. sett på reprisen av melodifestivalen endel. hah. en alldeles förträffligt lat fredag i might say. men snart är det time. när klockan slår fem tänker jag dra igång och göra tacos till familjen e plus babyrobi som kommer hit. efter det beger vi oss till örebro jag och lillan. vi ska till satin ikväll och svänga våra lurviga (som det nu kallas, egentligen gillar jag inte uttrycket, det låter ganska äckligt, men hur som helst, så är fallet). det ska bli ruskigt trevligt och jag har succesivt gjort mig klar inför kvällen, hela dagen! haha, sådär fixat frillan ett par gånger. parfymerat mig lite då och då. sminkat när intressat funnits och så vidare. latardagen. som sagt. men helgen blir hård. så en latardag var på sin plats. ikväll ut med lillan. imorgon ut med mina grrrls och förmodligen till klaras (ta ett djupt andetag evelina, då kanske du klarar dig från förvandlingen). och söndag lite norgeslutshopping. kryddor och allt sånt jox vi inte har ännu, men som vi kommer att behöva. jaja. det blir bra. måste skriva en lista om det. men i allafall kryddor och mjöl och sånt. och ketchup så klart.

ha en alldeles underbar helg, för det ska jag!
kärlek,
lala

I don't care if monday's blue, Tuesday's grey and wednesday too. Thursday i don't care about you, It's friday i'm in love. Monday you can fall apart, Tuesday wednesday break my heart. Thursday doesn't even start, It's friday i'm in love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback