måndag

dagens prestation är följande:
- jobb 13-16 (ah, jag vet, det var skitlänge)
- packa 4 bananlådor fulla med flyttagrejer
- organiserat typ alla flyttgrejer
- skrivit en lista över saker som behöver köpas, behöver göras och liknande inför flytten
- tagit en promenad

dagens nöjen är följande:
- sett the lost world med robi innan vi åkte till våra jobb (bara för att filmer från 97 fortfarande håller stilen)
- målat på jobbet
- hängt med katten och gosat
- ätit nyponsoppa med mamma
- bilddagbokat och läst favoritbloggar

dagens saker som är kvar att göra är följande:
- ta en långpromenad med lillan
- dricka te
- lägga in bilder och redigera

strukturerat blogginlägg. jag gillart. nu väntar jag på att lillan ska komma hem så ska vi ta en promenad. jag behöver prata av mig om separationsångest (ja, jag vill flytta, men det är ändå läskigt med så långt bort ifrån allt jag är van vid, tur att dear bobby är med mig) och cecilia behöver prata av sig och stressa ner. därav en promenad följt av en kopp te eller två. neh, nu ska jag försöka hinna se klart alla bilddagböcker innan hon kommer hem

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback