shawnshak redemption

idag är jag sådär lite ledig. inget jobb och tur var ju det, mår halvbra, och är i nora, så det passade sig ganska bra med inget jobb. så nu medan jag väntar på att robi ska komma hem från jobbet ser jag på film, en favorit, shawnshak redemption fick det bli. då kan jag både se på den lite och skriva här lite eftersom jag sett den säkert 10 gånger. så jag missar inget. hur som helst, sen ska jag ta mig ner och käka lite frukost och sen dra på en promenad ner till sjön. isen låg så fint där igår eftermiddag så därför ska jag ta mig dit även idag och förhoppningsvis få lite schyssta bilder. får nog ta med mig lite bröd för att muta alla änder att posera för mig. ja, det för jag göra. men nu först, filmen alltså. den är ju åtminstone två timmar. kanske ännu mer. och riktigt riktigt bra. det är soligt idag, jag älskar det. och nu är det bara ett fåtal dagar kvar tills flyttlasset går!

kärlek,
lala

Kommentarer
Postat av: Andreas

Sjukt bra film!

2008-02-18 @ 12:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback