tjejsnack - starters

jag hittar så mysiga grejer då och då. det är ju det här med tisdagstema som är ganska nytt och väldigt mysigt (framför allt kreativt och för mig att dra tummen ur nivetvad och faktiskt göra något). och nu har jag precis skrivit upp mig på ännu en grej att underhålla bloggen med. det nya är tjejsnack. var inne på en blogg jag allt som oftast besöker och läste ikapp de inlägg jag missat under helgen. sen fastnade jag på tjejsnack. jag tänkte något i stil med "hur orkar tjejen komma på nya frågor varenda vecka?". tills det slog mig att det var en länk, och länken ledde till en hel sida full med tjejsnack. frågor som levereras varenda vecka och som helst enkelt bara är att svara på. en lite kul lärakännagrej tänkte jag. så alltså börjar jag med det omgående. nu väntar jag alltså med spänning på de första frågorna.

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback