wednesday

gårdagskvällen spenderade jag hos underbaraste familjen K i egen hög person. vi busade igång rejält och så klädde vi ut oss. jag fick vara en kyckling och en glittercowboy, helt okey med mig. sen skulle knotten sova, även om alla vet att knott aldrig vill sova när de väl ska. men slutligen tror jag att alla somnade ganska så gott och då satt jag och pratade med anna i ett par timmar. mysigt! och förhoppningsvis dyker jag och robi in en sväng där under helgen också. jag måste ju passa på att träffa alla mina käraste innan vi flyttar. då blir det inte lika ofta längre ju (duuh?) dessutom kommer det bli sådär väldigt prioriterat när jag väl kommer hem och hälsar på. familj ungefär. så nu är det lite som dags att säga byebye för ett tag. men bloggen går det ju alltid att följa mig på i mina norska äventyr, det är en sak som är säker!

nu ska jag försöka hitta några strumpor som passar dagen. sen ska jag fortsätta försöka ringa fröken pip, tror hennes telefon är av för man kommer inte alls fram. suck. hur som helst, jag ger inte upp. men innan eftermiddagens bravader går igång ska jag ta en promenad upp till famo och fafa på lunch. det bjuds på fisk och jag är jättehungrig, så det passar ju perfekt.

kärlek,
lala

Kommentarer
Postat av: Mamman

är inte så bra på just det här med bloggandet.. men jag antar att det är här man ska skriva om man ska kommentera. Du hade verkligen tagit jättefina bilder på familjen K och lagt in på bilddagboken. Jag gillade de bilderna mycket. Du är en fantastisk fotograf. Nu ska jag ta för vana att läsa din blogg. Är askass på att läsa bloggar = läser inte en enda en. Men nu ska det bli ändring på det.
kärlek till dig!

2008-02-20 @ 11:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback