6 days and counting

nu är det bara yttefå dagar kvar tills den största dagen detta år. den största dagen för mig (fast förmodligen inte, men hittills åtminstone?) nämligen min tjugoförsta födelsedag. än har jag faktiskt inte funderat så mycket över just denna dag. den är lite mindre i år än den brukar. i vanliga fall brukar jag ju tänka på det länge länge innan. men just nu har jag bara inte haft tankarna åt det hållet alls. (och ändå påstår jag att det är årets största dag? jag tar tillbaka det på en gång..) hur som helst. jag har på befallning skrivit en önskelista med variation i både ting och priser. ganska nöjd. kanskem in bästa önskelista någonsin (nu överdriver jag, igen). faktiskt har jag skrivit upp en massa bra saker, fast jag egentligen just nu har det msta jag behöver och kan tänka mig. det är alltid schysst med nya prylar, det är ett faktum, men jag behöver inget. bland annat har jag önskat mig nyttiga saker. gummistövlar (ja, ett par snygga i allafall, men still, gummistövlar?) regnställ, täckbyxor. efter en kort reflektion över vad jag precis skrivit inser jag nu att jag håller nog på att bli stor. jag vet att vuxna önskar sig såna nyttiga saker. jag borde vara vuxen in a minute. och när man är vuxen, behöver man inga filmboxar, man behöver inga snygga skor och inte ny jacka varje vår. eller? suck, jag kommer vara matrealist så länge, långt in i mitt vuxenliv. det är jag fullständigt säker på. för jag tänker ha den mest imponerande filmsamlingen och den häftigaste skivsamligen, så det så! (okej, där överdrev jag.. igen)

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback