kanina och my lady

jag älskar när det var längesen och sen när det väl blir av igen är det precis som om sist vore igår. det är alltid vi två sjutton år och jag bara älskar att jag har längtat så efter dig. en bästa vän behöver alla ha och jag hade turen att hitta min när jag var 6 år gammal. stick with it om det fungerar so i say. och så mycket fint, sjukt, sorgsamt och klokt vi sa igår har jag inte hört på skitlänge. vi tänker lika och är lika explosivt känslosamma. dessutom fick jag en extra tusch på vägen hem, vilket var runt 3 i natt, ett meddelande som bara hon kan skriva. jennifer, tack för att du finns. och jag kan helt ärligt säga att det finns ingen som du. tossig, det är det rätta ordet.

all min kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback