onsdag - kväll

en sån där dålig magkänsla smög ganska nyligen över mig. oro, ni vet hur det känns. anledningen spelar ingen roll just nu, men det kändes. jag kan inte riktigt koncentrera mig nu. men jag försöker. för jag vet att det är det jag borde göra. det finns ingen anledning för denna känsla just nu, jag vet att det inte behövs. istället ska jag ha mina tankar på annat. jag har sett en heldel på smallville, som bara blir bättre och bättre, tusen tusen tack andreas. sen har jag ätit tacobuffe ihop med mamma och anders ikväll, jättemysigt och framför allt gott. och för att avsluta en myskväll ihop med dem ser vi på den alldeles underbara, och aldrig någonsin tröttsamma love actually. för att stärka kärlekskänslan lite nu när inte bobby är around ikväll. men snart, snart är klockan 11, efter det kommer han. vilken tur. för ju färre dagar jag slipper sova ensam desto bättre. och imorgon blir det förhoppnignsvis en långpromenad. att vara ute i solen var längesen nu. så det är dags, hoppas bara på sol imorgon. hoppas.

förresten, idag var jag på det hemliga mötet jag skrivit lite om. nu är det alltså klart, jag ska göra en sida åt någon. ingen shop denna gång, vilket glädjer mig, det är krångligt och ganska svårt (kul dock, när man väl lyckades med det man ibland satt och svor äver i någon timme). denna ska bli enklare, och om ett annat ämne än sist. spännande. more to come när jag väl kommer igång. så be ware.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback