skoskav, skills och kvällsté

med skoskav och mätt mage tänkte jag sätta mig här och göra grunden till hemsidan. hopp, så lätt var det. det blir inte ett dugg som jag vill, hur jag än knåpar, så istället tog jag bort allt och nu ligger bara en bild där. tils vidare. suck. egentligen vill jag ha världens häftigaste flashsida. men av två anledningar går det icke. för det första för att flash blir så förbannat segt såfort det kommer upp på nätet. och för det andra för att mina flash-skills är inte vad de en gång var. de är nog ganska usla, när jag tänker efter. hur som helst ska jag ta tag i den där kragen - som ajg faktiskt gjorde imorse när jag skrev att jag skulle det, extra creds till mig minnsan - och se till att lära upp mig i det underbara programmet igen. det ska jag göra. fast inte nu, nu ska jag ta lille clion bort till jennifer och dricka te.

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback