smygsjuk och smallville

idag och igår har jag börjar känna av sjukan. den som inte hälsar på mig speciellt ofta, men som nu alltså verkar vara pågång. symptom som tyder på detta är att jag har ständig huvudvärk. jag glider omkring i en bubbla nästan onyktert. och på morgonen idag var näsan täppt av youknowwhat. så alltså. jag gissar på att snart är det dags. ännu en förkylning hinner jag med denna höst och vinter. härligt. fast, egentligen, så farligt blir det säkert inte denna gång. imorgon, om jag inte har jobb, ska jag i allafall ta en långpromenad. sen iväg till badhuset och simma ett tag. ganska gott. kanske en sväng på stan också. fönstershopping är jag bra på. kanske får jag med mig något hem också. vi får se. spänningen tätnar. nu ska jag i allafall ägna resten av kvällen åt följande saker: dricka té framför smallville, invirad i en filt, med levande ljus runt om. åh, jag älskar att cosa ner i soffan och bara mysa. det blir en bra avslutning på dagen, kanske försvinner huvudvärken? låt oss hoppas så.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Kim

smallville är så bra :)

Postat av: t0tta

Mmm.. misstänkte det.. Det är inte många av oss barbarer som käkar courn *S*

2008-01-31 @ 23:38:46
URL: http://t0tta.blogg.se
Postat av: AnnaK

När, när, när ska de sluta strejka??!!;) Hur har du det i snökaoset? Vad är det jag hör om Norge? Min kusin bor ju där (Oslo) så vill du ha lite kontakter och så är det bara att höra av dig!
Hälsa alla och sköt om dig, kram Anna!

2008-02-03 @ 11:17:00
URL: http://anna.kxa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback