tisdagstema - ensam

till tisdagstemat denna vecka har jag två bidrag. temat var ensam och jag kom genast att tänka på två gamla bilder jag har. hittills har jag faktiskt aldrig använt mig utav några bilder jag tagit för just det temat som ges. utan bara gamla bilder. men anledningen till det är att endel bilder är så självklara, så inga andra skulle passa precis då. där är min förklaring, och mitt skyll-på. så, nu till bilderna. den första är på mig för sjukt längesen. (märk håret, mycket oranget och ruffsigt, alltså längesen, för alla vet ju att jag har så väldigt välvårdat hår, eh ^^) den är ensam för mig. kanske mest dåligt ensam. men färgerna gör att den känns lite mysig samtidigt. varma färger är ju sällan sorgsamma. kanske bra ensam på det sättet att jag får ha en stor säng för mig själv. kanske? och jag gillar skulderskuggan, bara en lite detalj sådär. bild nummer två är en av mina absoluta favoritbilder. det är robi på bryggan i somras. den bilden har jag haft med här massor utav gånger. men det spelar ingen roll, för så gör man med favoriter. återanvänder. den är vädligt ensam. antingen saknande. eller drömmande och njutande. alltså kan den vara både bra och dålig beroende på hur man väljer att se på den. jag bara älskar himlen och glänset i håret och i flaskan. sådär, det var mina bidrag till denna veckan. nu är det alltså bara att se fram emot nästa härliga tema (vilken underbar idé. temabilder. jag är fashinerad)

image103

image104

kärlek,
lala

Kommentarer
Postat av: rob

dåligt ensam?
jag vill veta. vi rings imorrn :)

2008-01-30 @ 01:13:42
Postat av: cattis

sköna bilder.
även om du sover ensam så ser det ändå mysigt ut.
Den vid bryggan är så härlig med glittret, precis som du själv beskriver :-)

kram
Cattis

Postat av: t0tta

Hehe, ja jag antar att det här med versaler, är en vanesak... Jag hade fått spel om jag INTE hade fått köra timmen över skift, när jag börjar en ny mening. Det går liksom automatiskt... Precis som punkt t.ex =)

2008-01-30 @ 07:44:03
URL: http://t0tta.blogg.se
Postat av: johanna

fin skriven, fina bilder, bra tolkat.
Johanna

2008-01-30 @ 08:01:41
URL: http://jojos-tisdagsbilder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback