top of the world

igår var bobby och jag på världens topp. åtminstone noras. vi åkte/gick till en utkiksplats där det ryktas att man ska kunna se svampen. givetvis var ryktet sant och eftersom det var såpass klart kunde vi avgöra det. hur som helst. precis när vi kom dit höll solen på att gå ner så vi knäppte endel bilder, några blev riktigt härliga. svårt att få bra skärpa dock eftersom det blåste orkan där uppe. stormen nådde oss ganska precis och det gick inte ta skydd någonstans då vi var, just det, på världens topp. hur som helst, en bild jag tog på robi påminde mig om något. jag kan inte riktigt sätta fingret på det. men kanske är det någon filmframsida? jag ska fundera vidare. hur som helst. såhär blev alltså den bilden.

image100

kärlek,
lala

Kommentarer
Postat av: Ameli&Emelie

Fin bild!

Postat av: AnnaK

Det är ju Peter i Heroes!!! :)
Det gick jättebra i dag, huvudet fullt av info. Kom snart o hälsa på, ta gärna med ditt gull! Kram!

2008-01-21 @ 16:24:14
URL: http://anna.kxa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback