bergodalbana

3 timmars sömn och 12,5 timmars arbete gör mig fullkomligt galen och uppriven. visserligen får jag skylla mig själv när jag inte sover som jag ska. jag vet att jag är som ett litet barn, lagom sömn - lagom föda. då mår jag som bäst. men idag fick jag verkligen underskott i sömnväg. vilket resulterade i ständiga bergochdalbanor i humöret. allt från skratta hysteriskt åt tråkiga saker, till att nästan bryta ihop totalt för att jag satt en rulle med papper åt fel håll och var tvungen att vända den. såna saker. imorgon börjar jag halv 2. jag ska sova till åtminstone 12. minst. fast kommer väl som vanligt vakna runt halv 8-8 och inte kunna somna. typiskt mig. suck. nu ska jag slöa framför tvn tills jag somnar gott i soffan. helt klart en välförtjänt vila i natt.

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback