dagens

dagens todo för det blir idag. fast egentligen har jag hunnit med en hel del av allt redan, men just därför gör jag en sån här lista, så jag kan får känna mig extra duktig som har hunnit och orkat göra det jag gjort idag.

dagens todo:
- diska
- tvätta
- hänga tvätt
- gå ut och gå
- se på film (planerar att se fler dessutom!)
- bleka tänderna (för faktiskt, ibland kostar det att ligga på topp)
- beställa ytterligare lite kläder
- kanske baka? men vi får se

en lagom lång lista för en halvdag som den här. jag sov ju faktiskt till 12, och imorgon börjar jag 6. så kanske inte blir en allt för lång kväll. hinner nog med ett oc också, om jag har tur (: nu har robert lagat mat åt oss. det blev spagetti ärtonara. så smääärr.

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback