frukost

idag sov jag länge. det var faktiskt ritkigt skönt. och händer inte allt för ofta nu för tiden. men efter att robert åkt till jobbet var det skönt att somna om. vaknade runt 11 igen tror jag. och sedan dess har jag bara slappat. det är härligt. jag tar det lugnt. och jag behöver det. nu börjar klockan närma sig 1, och sjuk som jag är tänkte jag att det är helt klart värt att äta glass och varma hallon till frukost. så det är det som hände ungefär precis nu. glassochhallonfrukost.

resten av dagen ska jag fortsätta ta det lugnt. ska ta med mig en filt ut och lägga mig på fotbollsplanen här intill för att läsa min mysiga bok någon timme eller så. sen kasnke det är hög tid att börja packa spanienväskan. men känns som att vi ska packa ungefär samtidigt. så vi vet vem som ska packa vad och så vidare. kameran ska i allafall med. den ä nog viktigast av allt. och lite musik till flyget. åh. jag gillar verkligen inte att flyga. får sån fruktansvärd ångest under tiden. men hittills har det ju alltid gått bra. men usch. jag gillar inte plan. jag gillar inget där jag inte har kontroll. minst av allt plan. mitt i luften i en skrotkaross är jag osäker och helt utan egen kontroll. usch. men men. sen blir det fint. spanien kommer bli en underbar och efterlängtad semester för oss tror jag. vi behöver det. jag behöver det.

kärlek,
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Åh, jag vill också äta hallon och glassfrukost med dig ju.

Klart Spanien kommer att bli bra. Du är så välförtjänt av vila.

Kram Mami

2008-07-24 @ 23:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback