kanske inte den bästa dagen

idag är en tung dag av olika anledningar. en är tandvärk. trodde fasen inte man kunde ha så ont. och värktabletterna hjälper inte alls. inte mot något. suck.

kanske dags att sova. klockan är ju trots allt snart halv 3. tur att jag börjar sent imorgon. verkligen.

varför kan det aldrig bara vara 100% bra? blommor och regnbågar. ingen värk, inget jobbigt, ingen smärta whatsoever. varför kan det inte bara vara riktigt underbart i mer än någon enstaka stund åt gången? jag skulle gärna vara överlycklig och frisk i ett par dagar. faktiskt. inte trött, hängig, sjuk om vartannat och slutkörd av allt. nej. ändring krävs. snart är det spanien. och jag längtar mer än jag gjort någonsin.

/från den mest opeppade tjejen i världshistorien (okej, nu överdrev jag som vanligt. men helt klart behöver jag support nu darlings..)

Kommentarer
Postat av: AnnaK

Peppning kommer här! Ibland känns dagarna tunga som betongblock, speciellt om man inte är riktigt kry. Låt det vara så en stund och tänk sen på allt bra du har i ditt liv så ska du se att ett litet leende tittar fram! Vi har firat 5-åring hela helgen med tårta och grillning och massor av paket! :) När jag frågade vad han önskade sig till födelsedagsmiddag blev svaret kalkon. Kalkon?!! Lyckades ändra det till det lite enklare valet Mc Donals då det kändes lite väl spännande att ge sig på det just då. Hoppas du känner dig lite bättre och att du känner våra Karlsson-kramar som vi skickar...NU!

Postat av: Mamma Anna

Älskar dig så mycket. Ibland tänker jag så här när det känns riktigt tungt: OM jag inte visste hur den här känslans kändes skulle jag kanske inte uppskatta de dagar jag mår riktigt bra på samma sätt. Då kan jag känna att jag är glad att jag känner även tunga känslor. Sen brukar det gå över :)

2008-07-24 @ 08:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback