kärlek till text

åh åh åh. nu är den slut. äntligen slut. ännu en bok jag älskade. den här grinade jag inte i som jag gjorde i hennes första bok jag läste, men fällde en tår precis i slutet. näst sista sidan. ååååååh. jag älskar att läsa ut böcker. får alltid en sån fullständig tillfredställelse utav det. underbart! på min resa tar jag med mig två böcker. en jag läst innan, men som är en storfavorit, och en jag inte läst, men som är i serie med andra jag läst. det är veronica bestämmer sig för att dö av Paulo Coelho som jag läst en gång tidigare men som fastnade i hjärtat och gav hopp, därför vill jag ge den ännu en chans att visa vad den går för. jag har aldrig tidigare läst någon längre bok mer än en gång. bara barnböcker och sådär. så det ska bli spännande. jag minns bara vagt vad som händer. trots att det är en favorit. åh, jag ser fram emot stilla stunder på stranden med en bok. den andra boken jag tar med mig är nummer 4 i serien om Mma Ramotswe som har damernas detektivbyrå. jag har läst de tre tidigare böckerna med förtjusning och den här hoppas jag bringar lika mycket lugn och ro till min själ som de andra lyckats göra. åh. en myssemester. men inga tvång på vad som ska hinnas. på vad som ska ses och göras. jag ska vara i min takt och njuta av solen, värmen, ledigheten, sällskapet, vattnet, kulturen och lugnet som jag hoppas infinner sig hos mig.

kärlek till alla. jag har er i mitt hjärta.
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

och du bor i mitt hjärta också!

Ha en underbar semester och njut av ledigheten, sällskapet och böckerna. Längtar efter att du kommer hem så jag får höra allt om hur du haft det.

Massor av kramar

Mamma

2008-07-26 @ 02:38:38
Postat av: tuldan

hörrru har du läst Mari jungstedts böcker? aldrig läst en bok i hela mitt liv förutom typ halva bert o sånt. Men så fick mamma mej o läsa dom o ja läste ut 4 böcker på 4 dagar..400 sidor i varje bok typ.. lite småsjukt men fyfan så bra dom är! Läs dom duuuu. Ha en naajs semester!!

2008-07-27 @ 01:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback