klara't

jag grejjade en hel jobbdag utan att gå under! wihu, även fast förkylningen var mig hack i häl så körde jag på i ett lagom tempo för att inte dö. dessutom klarade jag upp saker som varit lite sådär. känns himla bra att ha det gjort, faktiskt. dagen har varit lång, men ganska intensiv. när man har städat och donat klart med allt som finns på jobbet, kan man ju hinna med att plasta in en kompis i plastmaskinen. jättekul. speciellt om han ligger i fosterställning. verkligen.

jag lagade hur god och nyttig mat som helst idag förresten. fick bli greksallad och ciabatabröd med egengjort vitlökssmör. smääärr. och jag slipper diska idag, för robert har inte diskat sitt, så därför väntar högen på honom tills imorgon. härligt!

egentligen tänkte jag ju ta en promme idag också. men jag är helt enkelt för utsliten. och lite för lat. kanske mest lat. plus. PLUS! att jag vill fortsätta läsa min härliga bok istället för att promenera. jag har ju faktiskt resten av veckan på mig att fylla upp kvoten. och klart att jag klarar av det. det gör jag med all säkerhet. liksom jag hittills klarat av alla veckor som varit sedan jag började med schemat. duktigt lala, duktigt. hum. mer då. det är nog inget mer. än att jag just nu är nöjd. idag har varit en bra dag. även om robert har retats med mig hela dagen. sprungit omkring och fjantat. retats. fnissat och jävlats. hah, fast det har varit ganska kul. han är en fjant (: jag är nog en jag också.

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback