le sjukelse

sista sjukdagen förmodligen. sen kommer jag tillbaka halvfrisk och halvkry till jobbet. ska bli skönt. eller ja, jag öbrjar bli rastlös över att inte göra något. funderar på lite playstation. det är kul. men har lite tårkiga saker att göra först. kanske ska diska, även fast det är roberts disk som ligger där och väntar på honom. kanske ska gå en promenad för att se om jag faktiskt orkar det. för gör jag det pallar jag nog jobb imorgon. just nu ligger jag och tuggar druvsocker för att hålla mig allert. jag är dödstrött. även fast jag sovit massvis med timmar de senaste dagarna. helst vill jag ligga ute i värmaste sol, men idag är vädret inte ett dugg varmt. så ute kan jag glömma att ligga. nej. jag får nöja mig med att tvätta så vi inte har så full tvättkorg längre. att småstäda för jag orkar inte göra hela stugan idag heller. att kanske laga ordentlig mat idag så jag inte är så trött helatiden. och att slappna av vilket jag har väldigt svårt att göra när det är så äckligt varmt härinne. hum. det blir nog dagens. annars göra klart lite fler bilder från helgen. har några på gång nu.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback