movietime

hum, nu har vi precis sett klart första filmen för dagen. det var den där lasvegas med cameron jag skrev förut. den var mer än förutsägbar, som alla lättsedda hollywood, men helt okej tidsfördriv. sen ska vi nog se någon bättre, jag väljer mellan bobby brown (bara för att jag aldrig sett den och det verkligen är dags), sin city, donnie brasco, transformers, apocalypto. alla de helt fantastiska filmerna alltså. jag skulle kunna ta vilken som av dem faktiskt. bb är väl den enda som alltså kan tänkas bli en chansning. men jag bara vet att den är bra. så vi får se. lutar nog mest åt brasco just nu, den var jättelängesen, och robert har aldrig sett den, men hum, det kommer säkert hinna ändras flera gånger under tiden jag promenerar. så slutresultatet får vi se sen. jag är på riktigt bra humör idag. inte sådär jätteglad, men hur ska jag säga, gott humör för dagen? alltså, jag är nöjd med allt. även att det regnar. hade det varit fint hade jag nog varit missnöjd. idag är verkligen en filmdag. och just nu är det uppehåll ute, så då klämmer jag in promenaden och får lite frisk luft där först. perfekt! sen väntar goda ost och kex till senare. och mitt nya te jag längtar efter att testa. sen in case att vi känner för att svulla har jag lite mörk choklad och ostbågar också. tror även det finns glass och hallon i frysen (; muha! en riktig sån dag. att bara slappa bort. fast jag har faktiskt gjort lite bra med. jag har slagit på en tvättmaskin, hah. sen ska jag väl även ta itu med disken, där kommer nog det goda humöret spricka en stund. jag avskyr verkligen att diska. i stort sett jämt. men det är mina tallrikar och stekpannor som ligger i hon (hoen?) nu och väntar. ska promenera så kanske jag är mer pepp på det sen. och lyssnar jag på bra musik när jag diskar brukar det fungera. robert har fixat alphabeats nya album, så det är helt okej att dansa loss till under diskningen! later vava (:

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback