music's got me feeling så free

åh, idag längtar jag efter lite ny musikinspiration, samtidigt som jag lyssnar gamla godingar. jag bara älskar att gå igenom all musik jag har, mapp för mapp, för att hitta precis den där bästa. som jag kanske just för tillfället inte kommer ihåg, men som när jag hittar den blir överlycklig av och bara myser när tonerna drar igång. idag blev det ingen lugn musik alls nästan, även fast det regnar ute. eller, det är sådär, go mysmusik men med drag än låt säga,, winnerbäck? vi har bland annat breaking benjamin, vi har rise against, vi har new found glory, mew, blue october, pennylane, foo fighters och så vidare, sen en lite elvisinstickare fungerar också. det som är bra är att jag lyssnar inget helt album, jag plockar allra allra oftast enskilda favoritlåtar och gör mina listor. det blir bäst då. topp av toppen lix. aldels perfekt. nu ska jag laga krubb för att jag är kickass på det. det blir nog kyckling/qourn och något spännande. improvisera med det vi har, ungefär. perf again.

kärlek,
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

låter som när jag lagar mat.. inspirationsmatlagning blir det ofta. Fast jag har kommit på att jag nog måste bli en riktigt bra kock när det gäller att grilla. För jag tror att alla kommer att vilja ha poolpartyn hemma hos oss :)

2008-07-08 @ 21:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback