otursdagar



vad är det som händer? inte nog med att jag varit sjuk en vecka, fått en visdomstandsinfektion (troligtvis infektion).. nej, nu kan jag ju passa på att slå i tån såpass hårt att jag inte kan röra på den. slog i igårkväll och fick ont, men trodde att det skulle släppa över natten. det gjorde det inte. nu har jag försökt tejpa ihop dom för bättre stöd. men jag var inge vidare på det. så nu sitter jag hemma idag. igen. jag vill jobba. jag vill verkligen jobba massvis nu innan ferien och allt. och gissar att manpower inte är speciellt glada över att ha mig som deras medarbetare just nu. verkligen inte. suck. kan jag ha mer otur? snart händer det väl säkert något hemskt. stugan brinner upp. eller något annat kul. suck. vad ska jag göra? dessutom har jag knappt pengar på min telefon, så jag kan inte ringa någonstans. ville ringa legevakten och se om jag kunde komma dit en stund tidigare. men vet inte om jag har pengar till det. får vänta tills 5 då man ska dit. om det nu är då. suck. jag kanske får gå in och tala med hyresvärdarna och se om de kan skutsa ner mig. för jag har ju ingen bil heller. och gå klarar jag inte. kan ju fasen inte ens gå 3 meter utan att det gör ont. och dit skulle jag tippa att det är runt 6 km. suck. jag hatar otur. varför just nu? är det meningen att jag inte ska till spanien trots allt? eller vad är detta. åh. jag är så frustrerad och less över detta. nu smsar jag runt för att få tag i telefonnumret till legevakten i allafall. så jag kan komma dit i rätt tid. förhoppningsvis får jag skjuts också. men inget att vara säker på. det blir långa km att gå. jag mår illa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback