sälat



gjorde sallad för ett par dagar sen. så underskattat egentligen. jag kan käka sallad och ingenting. ingen dressing och inget mer än bara sallad. eller ja, att ha sallad som huvudrätt funkar för mig. till den här goda gjordes det visserligen chiabata och vitlökssmör. himla god combo. och hela kylen stinker vitlök nu. måste göra något åt det. really. försökte med att lägga in vitlöken i en påse. vi får se hur det resulterat om en stund. nu ska jag däremot försöka göra något mer onyttigt att käka. såsom pizzan som blev kvar sedan igår. vi köpte såna fryspizzor, och tydligen var jag inte allt för hungrig. för jag käkade knappt en fjärdedel. men idag har jag inte ätit något ordentligt än, bara lite oboj, lite iste och några kex med ost på. det klarar man sig inte på en hel dag, vare sig jag är aktiv eller inte. nej, måste helt klart krubba något. och kanske lägga mig ute och läsa igen. älskar verkligen den boken jag läser nu. kan bara inte släppa den ordentligt!

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback