shop, spain, walk

kom på en grej till förresten, jag tror att det blir shopping till veckan! och jag längtar verkligen, hah, så töntigt. men jag ska hinna köpa lite shorts och sånt tills vi ska till spanien. det börjar dra ihop sig nu ju. bara några veckor kvar. sådär,, tre? eller något sånt? helt underbart! det kändes så avlägset för bara en stund sedan. och nu är det precis runt hörnet! ska bli så himla kul. jag älskar familjen T och det kan inte bli annat än bra. sålänge det inte stormar eller terrorister tagit över stan när vi kommer dit (; givetvis ska det shoppas lite därnere, men känner att långbyxor och kofta inte ens hör till resväskan, och då jag bara äger ett par shorts kanske det är på tiden att köpa lite fler. kanske en och annan klänning slinker med också. och varför inte kjolar? jag har faktiskt börjar fundera på kjolar. jag som aldrig riktigt varit en kjolmänniska. men nu söker jag efter en perfekt jeanskjol. det är så sött, faktiskt, helst med hängslen. det skulle vara top notch så att säga. men nu, nu var det visst dags för promenad ja. för faktiskt har jag hållit mitt schema så damn good. jag är stolt. tror att jag behöver ett schema för att hålla pli på mig själv, att verklgien ha det på papper för ju att jag inte kan fuska utan att det syns. perfekt! walk walk.

kärlek,
lala


Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Du är jätteduktig!

2008-07-08 @ 21:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback