sjewk

kul. idag när klockan var runt 6 (okej imorse) kände jag att det var världen o-jobbdag. jag hade ont i huvudet, kändes som att allt var helt kvalmigt och jag var ritkigt klibbig (jag vet, äckligt vava). men tänkte att jag skulle försöka härda ut till morgonmötet klockan 8. så jag stannade. efter det kändes det som att jag kanske skulle orka jobba till lunchen vid 10 för att se om jag mådde bättre av lite mat. så det gjorde jag. efter lunchen var jag okej, men fortfarande långt ifrån bra. på pausen var jag bara halvrisig, men sen när jag väl började jobba igen kände jag att det bara slog till. så jag bestämde mig, vid 11 gick jag hem. 5 tappra timmar av en sjukling är inte illa. men sen fick det vara nog. jag vet inte ritkgit vad jag åkt på, säkert blivit smittad på bullbaksfirandet, där fanns det sjuklingar. usch. jag vill inte vara sjuk. speciellt inte ikväll när det är jobbfest. bad, grill, öl. mysigt ju. men nej, jag ska ligga hemma istället. suck. jag ville verkligen. och imorgon kommer alla ha massor att prata om utom jag. suck. suck. jag får ligga inne med filt och sockor och se på tjejfilm och käka popcorn. bah. stackars lala

kommer upp lite bilder på vad jag köpt sen förresten. nice, nice. jag lovart va. dessutom lyssnade jag klart på min ljudbok idag på jobbet. den var kanon, och nu vill jag också göra en sån där bok, för jag vill också få bra självkänsla! mia törnblom, vilken kvinna.

nu ska jag hämta robert och co från jobbet.

kärlek,
lala

Kommentarer
Postat av: LOVISA.

lunch vid tio? :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback