sundayafternoon

vi vaknade nu, för ca en halvtimme sedan. kollar ut och ser att det regnar, typiskt, jag som måste gå en promenad idag. men får vänta till framåt eftermiddagen kvällen, i hopp om uppehåll. veckans sista promenad. jag har hunnit med tre, men två av dom var på samma dag, så då räknas det ändå inte som tre dagar. så så var det med det, på med regnjackan och ut och spatsera är dagens göromål. annars är det väldigt lite att göra idag. inget jobb, då vi hann klart med allt igår. både bra och dåligt tycker jag, det är verkligen skönt med en ledig dag, men jag var inställd på helhelgjobb dvs massa stålar, och inte en chans att göra av med stålarna. nu blev det inte på det viset, så istället för att spendera gårdagskvällen hemma och sen sova tidigt för att arbeta idag, istället alltså, gick vi till hans andreas på lite pardey med allihop. riktigt riktigt bra kväll! sköna människor (även om jag redan känner de flesta genom jobbet så var det faktiskt några nya ansikten, kul ju) och bra musik hela kvällen. planen var att gå ut, men när klockan var runt 2 insåg vi att vi nog inte skulle hinna med något värst. fast vi gick en sväng till något jag inte minns namnet på, det var sådär, oftast är det alltid roligast innan man går ut, tycker jag. men vi hängde där en liten liten stund. för att sedan beställa mat i en kö som tog forever. tror att vi landade hemma runt 4 imorse, yummie, tur att vi itne jobbar idag. tur. nu ska robert och jag se på en film. egentligen tänkte jag börja min morgon som vanligt med sex and the city, men istället ska vi se på las vegas eller vad den hette. tror det är den nya med cameron diaz? hur som helst. det blir en mysdag med film, en promenad, chaite och ost och kex. ibland behöver man såna lugna goa dagar. nu ska jag käka grötfrukost med linfrön, solros och russin.

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback