the war of iceC

förresten, filmen var bra igår. den här veckan har gått riktigt fort. utgång onsdags, pub och bio torsdags, långjobb idag. veckan bara flyger förbi hur snabbt som helst! helt underbart ju (: snart är det helg igen (eftersom den här helgen inte räknas, då vi jobbar bort hela, igen. haha)

hur som helst, det jag skulle skriva för denna gång var att jag glömde nämna en händelse idag. på fredagar brukar vi ha lotttrekking, lottdragning det vill säga. lite schyssta priser och sådär. efter det idag bjöd torp på glass och jordgubbar ute på lastbryggan. skitmysigt och helt klart bra initiativ. men så var det en liten baktanke med det hela också. en av teamledarna hade fyllt upp två stora backar med vattenballonger och började kasta vilt efter alla stackars arbetare, hah. lyckligtvis klarade jag mig undan ganska fint, fick bara en skottskada på benet. till skillnad från andra som verkligen dröp. usch. hur som helst, som vanligt spårade det ur och tillslut fick ett flertal av de stackars arbetarna duscha då de inte bara var fulla med vatten, utan även glass. yes, glasskrig på torp är vardagsmat, skulle jag vilja påstå. det blir alltid lite mycke härj. helt klart. men fatkistk så gillar jag det. jag har ett helt okej jobb nu. det enda som saknas är ac. det hade varit to die for.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Låter ju som om du jobbar på ett dagis :).. fast visst är det sådant där som gör att det är kul att jobba.

2008-07-08 @ 21:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback