dagens - update

dagens todo:
- diska
- tvätta
- hänga tvätt
- plocka undan
- handla (ev. slipper jag det om robert kommer ihåg att göra det på vägen hem)
- skriva brev
- gå ut och gå
- bli frisk (i wish)
- bädda
- fixa foton (har Massvis med oklara bilder. huah)

nu har jag hunnit med allt det jobbiga, och det tog inte mer än en timme (: underbart. nu har jag fyra härliga timmar för mig själv att bara ha det gott. tyvärr verkar det bli regn, så promenaden kanske får bli senare ikväll istället. så blir det nog. och angående fest ikväll vet jag fortfarande inte. jag mår ritkigt dåligt nu. är sådär seg i huvudet och ont överallt på grund av påbörjad förkylning så jag vet inte om jag faktiskt grejjar en sån kväll. känns bättre och mer lockande med lite godis och en film. faktiskt. men det kanske bara är jag. och just nu. vi får se. nu har jag i allafall tänt lite ljus och funderar på att se music and lyrics. men hörde precis lite åska på håll så kanske är bättre att hålla mig till att skriva brev eller läsa en bok. det är ju faktiskt också himla mysigt. och jag älskar åska. det är så skönt att jag inte är rädd för det. för jag förstår att det kan vara sjukt obehagligt om man är. jag är bara nöjd att jag är inomhus när det åskar så jag kan njuta utav det.

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback