ebie

just nu sitter robert i soffan och klappar sig på magen och skriker EBIE EBIE. jag fick ge upp OC ikväll för att sverige spelar. så istället tänkte jag änga lite tid åt studentbilder. men sen blev klockan visst mycket direkt, så jag vet inte, kanske morgondagen är bättre. jag har trots allt sovit 4 timmar inatt och jobbat 10. så jag är ganska slut. jag tror att jag skriver klart här. sen dricker lite iste och retas med robi när han ser på tv. sen ska jag nog sova. kanske på sin höjd göra några sudokus. det är alltid lite ysigt sådär innan sovdags. och angående skriket han höll på med här alldeles nyss, han bad mig förklara, så det inte skulle låta dumt eller så, så kallar han mig det ibland. utsprunget är ebilina som ett barn på skolan kallade mig. sen utvecklades det och ja, så blev det. fast just idag var han bara galen. men robert är mysig, varesig jag får se OC eller ej.

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback