friday im in love

blev inte enligt planerna. fast det var inte mitt fel, eller vad man ska säga. vi jobbade 12 timmar mån-tors. men igår var det så lite att göra på jobbet så ingen fick jobba övertid. det var ganska skönt dock. är helt slut i kroppen, och efter min otursdag igår var det nog lika bra. först trillade jag och skrapade upp knäna, sen gjorde jag fel, sen körde jag över min fot med en lastpall. tur att vi har stålhätta på skorna, annars hade min fot varit körd. påriktigt. den vägde massor. hur som helst, ledig från fyra igår och alltså massa fritid. den gick åt till att itne göra något egentligen. eller, äta första riktigt hemmagjorda maten på hela veckan. det var himla gott, robert bjöd på tacos. smarr. idag blir det nog potatissallad och kyckling och quornbitar. det är himla gott. fast just nu är jag inte ett dugg hungrig. vi var på lite fest igår, himla trevlgit att träffa nytt folk (även om jag mest satt och pratade med de från jobbet i allafall ahha) men det var kul. helt klart. sen fick vi inte tag på någon taxi på vägen hem, så vi gick. mitt knä som är förstört efter snubblingen mådde inte alls bra av det. men det var ju i allafall gratis att ta oss hem. jag är slut i kroppen idag dock. ont överallt ungefär. tror veckan börjar ta ut sin rätt nu. så skönt att inte jobba idag faktiskt. men imrogon ska jag jobba i allafall. söndagar är bra. övertid hela dagen ju. det gillar vi (: nu ska jag försöka ta mig iväg till affären och köpa något onyttigt för dagen. lite mat också kanske. sen ska robert helt klart väckas. klockan är ju trots allt över ett.

kärlek,
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

men inte kul att du gjort dig illa blåser så där som mammor gör



kraaaaaaaaaaaaaam och kärlek.

2008-06-29 @ 21:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback