homesickness

idag är jag riktigt hemmasjuk förresten. för hur gott är det inte att vara sjuk när man har någon mer hemma? bara själva grejen att någon finns där är så betryggande. just nu sitter jag fast i en stuga jag inte kan lämna på grund av sjuka och regn och bristen på bil för tillfället. egentligen är det mysigt. eller ja, det är mysigt. men tänk ifall något skulle hända? jag vet inte ens var man ska ringa om det gör det. ingen aning faktiskt? så förhoppningsvis händer ingenting. jag får helt enkelt lita på att det inte gör det. men hur som helst. hemmasjuk. jag har varit det ett tag nu. känns som att vi åker hem oftare och oftare nu. och förmodligen kommer vi hem över midsommar också, eller helgen därefter. jag vet inte varför det blivit såhär. men jag hör nog mest hemma i sverige, near home. örebro är min bästa favoritstad. jag har nog några stycken, men örebro är nog min bästa. både på grund av att den är så härlig och ligger nära. men också för att just där har jag mitt hjärta, jag känner gatorna, jag har mina vänner där (eller i arean runt om). så idag blev det fastslått (inte ens ett riktigt ord, men ja.) att efter norge, efter resan, då hamnar jag där. och planerar att vara kvar där quite a while. bronx in heart, det är bara så.


kärlek,

lala


Kommentarer
Postat av: Candycane

Du är alltid välkommen hit!



Krya på dig darling

2008-06-13 @ 14:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback