inköp



idag gjorde jag några fina inköp till min kamerafamilj (prylarna till vänster va). väskan börjar bli helt okej nu, nästan lite ståtlig. med allt det här, plus en snygg canonväska och två stativ kan jag känna mig nöjd och tillfreds ett tag. en omnibounce vore förståss något, men det får bli en annan gång. sen är det svårt att få för många objektiv, det är jag övertygad om.

hur som helst, det som införskaffades idag var alltså;
- canon BG-E3 batterigrepp
- NB-2LH extrabatteri (tänkte att det var lika bra att ha två)
- UV-filter
- canon EF 50mm f/1.8 II

åh, köpa kärlek för pengar, det är jag bra på!

kärlek,
lala

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Härligt :D

Postat av: lillan

HAHA "welcome to the family". hahaha

2008-06-29 @ 12:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback